Bestemm Salıncağımızı satıyoruz tertemiz 2-3 ay ancak kullandım ilk başlarda annemde kaldım kullanmadım eve geçtiğimde de bebeğim 4 aylık falan olmuştu 7.-8. Aya kadar kullandım. Benim kurtarıcım olmuştu.
Bestemm Kutusuyla kaldırdığım için internetten resmini attım ürün birebir aynısıdır ve hiç bir kusuru defosu bulunmamaktadır. Kumandasını açmadım bile.