Biz olduk ama ölümlerden döndük bizi yatirmadilar ama sıvı kaybınız yok diye mamayla beslinuyirz zarar zorr besledim siringayka ağzına damla damla sıktım sıktım sabrettim birde enterogermina kullandık biz doktor tavsiyesiyle atlattık şükür yedikçe içtikçe aticak demişti bize doktor.. rabbim kimseye vermesin bu hastalığı oğlum eridi gitti o aralar sen sabet et kendini salma çocuğun iyilesicek korkma canım rabbim yardimciniz olsun bebisinde ne ağrısı varsa alsın götürsün inşallah..
Zoraki ver çünkü bağırsaklarla ilgili olduğu için yedikçe temizlenicek elbette her yolu dene zaten yemedikleri içinde halsiz dusuyorlar kendini üzme stresini iyi yönet canım nolur gevivek üzme kendini biz kahrolmustuk oğlum açısından ağlıyordu hastane bahçesinde çırılçıplak ordan ordan kosturuyorduk bembeyaz kesilmişti ağlamaktan biz Allah korusun teslim edicek şimdi dedik ruhunu ama Rabbim bizimleydi çok şükür sende dua et ve dediğim gibi işte 😏😏❣️❣️