Kızlar merhaba, gebelik testi yaptım sanki çok hafif silik gördüm ama alt taraftan bakınca yoksa göremedim yani. Sonra unuttum gidip bakmayı 1 saat sonra gidip baktığımda böyleydi sizce varmı?? Suyun altına tuttum ama gitmedi. Resim nasıl ekleyebilirim acaba?