Hanımlar doğumdan ne kadar süre sonra saçınızı boyattınız ya da var mı boyatan
Meralumay doğuma girmeden önce boyatmistim şimdi 4yasinda😂
Meralumay 2,5 aylıkken boyattım dip boyası olmadığı için sorun yapmadım
Bende merak ediyorum ya emzirirken bi sıkıntı olurmu saç boyatmak
cansugn hadi ya normalde iyi değil diyorlar
Meralumay kullandığın boyaya bağlı organik boyalarda var