Kızlar gebelik dönemimde de ne yaparsam yapayım sigarayı bırakamamıştım olabildiğince azaltmıştım 3 bilemedin 4 tane içiyordum günde bazen o kadarı bile bulmuyordu. Simdi bebeğim 23 günlük hala bırakamadım günde 2 taneye kadar düşürdüm onuda emzirdikten hemen sonra içip araya zaman koymaya çalışıyorum olabildiğince. Bi akıl verin var mı benim gibi olan ne yapmalıyım??