100710 Anneler bebeğim 6,5 aylık sadece mamayla besleniyor ve ek gıda da veriyorum doğduğu günden beri sma optipro kullanıyorum 2 numara mama bebeğime kabızlık ve gaz yapıyor ve az miktarda da kusma yapıyor bunun için mama öneriniz hangisidir?
Aybukeekan Sma kabız yapıyor çok felaket bir aylık bebeğim sma aldım iki üç gün ağladı yapamadi . Bende şuan bir mama arayisindayim ama hepsini denedim en iyisi ya aptamil comformil yada avolvia gaz gelince çıkarıyor pıt pıt rahatça kabizda etmiyor ishal de etmiyor yeni bebelac gold denedim ben tadı tok tutması harika ama çok gaz yapıyor oda
Ozcecey Bu gerçekten her bebeğe göre değişiyor. Bi çok mamayı denedim kızımda mesela golden goat inanılmaz kabız yaptı ama iyi geldi diyen de çok… şu an 8 aylık hipp combiotic kullanıyoruz ama sanırım çocuğum kronik kabız. 🤦🏻♀️ mamasına zeytinyağ damlatmak ve gün kurusu benim bulduğum en rahatlatan çözümler.