2_premses_annesi Biiraannee ben 1,5 senedir kumtel marka kullanıyorum. Memnunum güzel yapıyor herşeyi
starwomen Biiraannee ben phılıps kullanıyorum çok memnunum. Bana büyük kolaylık oluyor. Balık, tavuk, kızartma yaptığım da temizlik açısından kolay oluyor. Olmazsa olmaz bir ürün mü değil. Ama avantajlı bir ürün bence en azından bana öyle :)
RuzgarMommys Bence sadece çalışan vakti olmayan Yemek yapmakla uğraşmayı sevmeyen çok lezzet beklemeyenler alır airfrey
Biiraannee RuzgarMommys bir yanım alma pişman olacaksın diyor bir yanım kolaylık işte al kenara koy diyor şaştım kaldım yahu😂
RuzgarMommys Biiraannee gerçekten ihtiyacın var mı canım onu düşün ? Ufak bişey de değil al kenarda dursun diyecek :)) 2 çocuğun varsa yemek yapmak da zorlanan biriysen çok misafirin oluyorsa vs al çok istiyorsan Ama porsiyonları küçük oluyor bi fırında pişmiş yemekler gibi lezzetli olmuyor daha çok pratik aperatif şeyler pişiriliyor bence yani.