Bsee Kızlar 3 aylık kızım var ve sütüm sağdıgımda bile 10 ml çıkıyor, emmiyor da meme reddi yaşadık komple kesicem fakat bir gündür sağmadım göğüslerim çok acıyor ağrıyor ne yapmam gerekli 😔
hunilimomm Bsee mastit olmayasın canım ben duşta masaj yapmıştım kızımı memeden kesince duşta sıcak olsun şu ellerinde yukardan aşağıya masaj yap kanallar tikanmasin lahana yaprağı felan iyi geliyor diyorlar
2018istanbul Bsee farklı başka bi durum yoksa sütten kesmeyin meme reddi olabiliyor ben de yaşadım çok zor ama hoplayıp zıplatırken ayakta öyle alıyordu farklı şekillerde deneyin sütünüz emmedikçe azalır sağıp dolaba atabilirsiniz kaşıkla yada fincanla falan içirirsiniz
2018istanbul Bsee Mastitte göğüs sertleşiyor etrafı kızarıyor emmeye bağlı göğüs yarası olmuştu ben de çok zor emziriyordum emzirdiğim halde sertlik gitmiyordu falan öyle ama sizin emmediği için sertleşmesi ağrı yapması normal sağma makinanız varsa sağıp dolaba atın mastit olsanız duramazsınız hastaneye gitmek durumunda kalırsınız inş değilsinizdir ani ateş yapıyor bi üşüme geliyor ateşimi ölçüyorum çok ateşim yüksek biraz sonra normale yakın falan ani değişimler oluyordu dr antibiyotik verdi o şekilde geçti geçmiş olsun
Bsee 2018istanbul sürekli meme reddi yaşadık hep sağdım ama yinede sütüm çoğalmadı zaten azdı o yüzden kesmek istiyorum direkt mi arada sağarak mı bitecek süt bilmiyorum nasıl yapmalıyım
2018istanbul Bsee arada sağarak daha iyi olur gibi kendiliğinde zamanla çekilir yoksa boşalmazsa ağrı yapar ben bırakmak istediğimde o şekilde sonlandırdım azaltarak birden kesmedim
2018istanbul Bsee ayakta hoplatır gibi falan yapsanız belki işe yarar hiç mi emmek istemiyor aslında emse emdikçe çoğalır sütünüzde 🤷♀️
Bsee 2018istanbul denedim denedim neler denemedim ki ya yine de şükür 3 ay anne sütü aldı evet az ama hiç yoktan iyidir diye düşünüyorum 😔