merhaba arkadaslar size bi sorum olacak oğlum dun kanepeden yavas bi sekilde düştü cok ağlamadı kafası yere geldi ama.Sabah uyandığında çapaklardan gözünü açamıyordu defalarca yıkamama ragmen yıne ve yıne capaklanıyor gözlernin hertarafı .Bunun sebebi düşmeylemi alakalı sizce bilgisi olan paylaşabilirmi