[silindi] normalde mezeler, ara sıcaklar, sıcaklar hepsi masada olur herkes tabağına kendi alır ya da ev sahibi servis yapar ama bu kadar elit takılan var mı bilmiyorum :) çorbalar bittiğinde alttaki servis tabağıyla birlikte misafirinizin önünden alıp mutfakta sıcakları koyabilirsiniz. Ortadaki mezelerden de misafir istediği kadar tabağına alır zaten.