HanifeSay kusması çok kötü bir şey değil bebeğim 13 günlük kilo alımımda sıkıntı var mama takviyesi yapıyorum kusana kadar içir demiş doktor sindiremediği zaman ya da tokken kusması normal sadece panik yapma tabi önceden de bi doktor kontrolüne götür başka problemi de olabilir