Minnakkk yok cnm çok şükür emzirmeye devam ediyorum..çok tatlı yemiyorum ama çikolata çok severim..bulgur pilavı,hoşaf ,et ,baklagil emzirme çayı su hurma ceviz şimdilik bunlarla devam ediyorum bakalım..zaten çok da zayıf değilim kilo almak istemem ya ..aynen öyle sağlıklı olsunlar da zayıf olsunlar ama sen bütün herşeyi yaptirmissin ben daha hiç bir şey test yaptırmadim inşallah kilo alımı devam eder etmezse bize hastane yolu gözükür.. tahlillerde bişey çıkmazsa böyle zayıf olcak demekki.. önerilerin için sağol cnm