Destan17 Abc’nin narinler için olan sıvı deterjanını kullanan var mı? Bazı sitelerde kokusunun kötü oldugu yazıyor. Birde şimdi 3tane 3litre deterjan 3 tane yumuşatıcı 210 liraya geliyor sizce uygun mu?