Merak ediyorum artık gerçekten yoruldum kızlar, 11 buçuk aylık ama ne diş belirtisi ne de diş, sadece ama sadece ağlama huzursuzlanma, artık Bi an önce çıkarsa diyorum od rahatlasa bende, diş dönemi ni Bi türlü atlatamadık artık anlamıyorum da diş ten mi ağlıyor böyle yapıyor yoksa başka bişey den mi diye, etrafımda gördüğüm tanıdığım bütün bebeklerin çıktı ama bizim daha yok, tabiki her çocuk farklı ama, ben ilk aylar bakıyordum sürekli eli ağzında salya çokca vardı, kendimce herhalde erken çıkaracak diyordum ama 1 yaşına giricek henüz yok, belirtileriniz neler Di kızlar lütfen söyleyin, ishal oldu 2 hafta sürdü sanırım artık diş dedim ama yok, ateşlendi falan, yani az çok ne belirtiler vardı merak ediyorum çünkü bütün belirtiler oluyor ama diş yok🤔