hunilimomy Yigitefeninannesi_ bunun bi farklısın kullanıyorum kiwinin e bebekten almıştım 6aydir hala kullanıyorum memnunum aksam saat 9 gibi sicak suyu koyuyorum sabah saat 6ya kadar 40 dereceye kadar düşüyor işimi görüyor
Seymagirgin Yigitefeninannesi_ decathlondan almıstım kac yıldır hala kullanıyorum 24saatten fazla sıcak tutuyor
Leblebi_tanesii Yigitefeninannesi_ ben Stanley kullanıyorum ömür boyu garantili zaten Çok memnunum sıcak ve soğuk tutma açısından
aura_meselesi_bu_sekerim Yigitefeninannesi_ ben kendim için tek bardaklık schafer dan almıştım 😊 18 saat sıcak tutuyor suyu 10 yıl oldu alalı şimdi bebegıme de kullanrm
Leblebi_tanesii Poyrazin_annesii nereye yazarsanız çıkar litrelik olarak fiyat değişiyor trendyoldan bakabilirsiniz modellerine 🥰
Yigitefeninannesi_ Leblebi_tanesii trendyoldan baktım bende lt olarak değişiyor fiyatları biraz yüksek ama ömürlük olsun diyorsak tercih edilebilir
Leblebi_tanesii Yigitefeninannesi_ kesinlikle tavsiye ederim evet ne yazık ki yüksek fiyatları ama ömürlük o yüzden değer bence
Yigitefeninannesi_ aura_meselesi_bu_sekerim link atabilir misiniz yoksa bu markanin herhangi bi modelini mi tercih ediyim
aura_meselesi_bu_sekerim Yigitefeninannesi_ https://www.hepsiburada.com/schafer-iron-man-termos-matara-200-ml-beyaz-59829-pm-HB0000065S7O cnm benmkı bundandı ama kalmamış belkı uretımı bıle durmuş olabılır bundan varsa al yoksa dıger termoslarına bakma hiç