Herkese merhaba, oğlum 1 yaşında ve bir süredir kafasını duvara, sandalyeye, bizim kafamıza vuruyor. Bunu agresif bir şekilde değil gülerek yapıyor. İnternette araştırdığımda kızılan bebekler dikkat çekmek için yapar yada öfkesini bu şekilde dile getirir vs yazıyor. Ama bugüne kadar oğluma 1 kez bile ses yükseltilmedi. İlgi desek sürekli ilgiliyiz. Bunu oyun haline getirdiğini düşünüyorum ancak internetteki yazılar aklımı karıştırdı. Bebeğinde bu durumla karşılaşan var mı acaba?