mLyyk Bugün babam 3.5 aylık oğlumun saçlarını traş edecek. Düzgün olmazsa ya da alnına falan fazla girerse diye korkuyorum. siz ilk saç kesimini ne zaman nasıl yaptınız anneler? Erken mi sizce?
lceLady mLyyk bende o dönem kestirmiştim. 6 ayda bir kestik Bence tam zamanı yazana kadar güzel uzar hepsi eşit olur
Mehy mLyyk 40 günlüktü kestirdik,şimdi 7 aylık tekrar kestircez çok uzun rahatsız oluyor çok terliyor
Olimbonii mLyyk oglum 6 aylik hic kestirmedim kestirmeyide düşünmüyorum hic erkek cocuk oldugu icin zaten surekli kesilecek o yuzden uzayabildigi kadar uzasin 😂
Melekdah1989 Bence erken canım . ben 1. Yaş sonrası kestirdim . Bebek saçları bi daha gelmez biraz uzayısını görün ondan sonra zaten kestirirsiniz
mLyyk Kızlar kestirdik ama bir acayip oldu ya çocuğum yabancı gibi geldi gözüme ahhaha🤣🤣 keltoş oldu çok gülüyorum. Bakalım ne zaman uzayacak 🥹
Bebegimm1 mLyyk ben yaşında kesmiştim hatta 1 haftada 2 kez kestim 2 ayda tamamen eski haline döndü 😂 ama dediğim gibi aynı saç tekrar geldi boşuna kestim😂