Merhaba sevgili anneler bebeğim 4 ay 20 günlük biz ailelerimizden ayrı bir şehirde yaşıyoruz geçen hafta onları görmek için şehir değiştirdik bebeğimin de doğdu doğalı ilk şehir değiştirme tecrübesiydi ilk gün Çığlık kıyamet ağladı çok huzursuzdu gecesi 2 3 defa ağlayarak uyandı susturmak çok güçtü (geldiği gün çok sarsıldı kucaktan kucağa gitti yüksek ses sarsıntılı Sevgi Seli ile karşılaştı) 2 gün gündüz 1′e göre çok daha iyiydi çok daha sakin bir ortam vardı çünkü gece de bir defa ağladı onun haricinde sabaha kadar uyudu. 3 gün öğleden sonra ateşi çıktı ve bizim için kabus başladı ateşi 38 7′lerdeydi Çığlık kıyamet ağlama kusma derken gecemiz sabahımıza karıştı sabahı hemen akabinde evimize döndük o gündür bugündür de geceleri ağlayarak uyanıyor öyle mızmızlanarak ağlama değil bildiğin canı yanıyormuşcasına bir ağlama anlam veremiyorum umarım atak şehir değişikliği etkilemiştir ve kısa zamanda toparlanır bu şekilde başına gelen var mı ya da ben bu süreçte ne yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum