Aysen58 canım hangi şehirde baskıcı 4500? Ben bakıcı ücreti olarak asgari ücret düşünmüştüm de, ülkedeki çoğu insan asgari ücretli calısıyor bu yüzden bu soruyu merak etmiştim. Gelen gider gibisine. Ben çalışırsam en az asgari ücretin iki katı. Ofis açarsam daha da fazla kazanırım. Değer bence en azından kızım Suan 1.5 yaşında 2 yaşına gelmesini bekliyorum yine de kafam karışık