guno Bu ütü şu an 2000 tl. Bütçemiz de bu kadar. Bu ütüyü kullanan var mı yoksa aynı fiyatta başka model önerisi olan var mı? Pahalı önermeyin lütfen. Bütçemi belirttim.
Nrc-2 guno bende şurda bekleyeyim. Ütü almak istiyorum bütçemde de sıkıntı yok ama aynı işi görüyorsa neden fazla para vereyim🤷🏻♀️
CennetKapim guno Trendyolda bu kodu yazın girin 17 bin küsür değerlendirmesi birsürü yorumu var. 4.7 puan almış bi ütü. Oradaki yorumlara bi bakın derim
CennetKapim Nrc-2 Ütülerde bar diye bi olay var basınç gücü yani. Aynı işi görüyor olsa da insanlar daha kısa sürede daha fazla ütü yapma peşinde. Bir gömleği 15 dk da bastıra bastıra da ütüleyebilirsiniz, 2 dk tek geçişle de.. İşte bu yüzden biraz fazla vermeyi tercih ediyor insanlar.
CennetKapim Nrc-2 Bütçenizde sıkıntı yoksa kaliteli ve bar gücü yüksek bi ütü almanızı tavsiye ederim. Ütü olayı özellikle yazın çok sıkıcı oluyor. Benim eşim yazın çok gömlek giyer, buhar ister istemez illallah ettiriyor yazın sıcağında. Ama kısa sürdüğü için katlanabiliyorum. Bildiğim bir kaç model var önerebilirim isterseniz.