Elifinannesi33 Benim de vardı geçen yazdan. Özellikle bıyık bölgesi ve üst yanaklarda.
La Roche Posay’ın leke ve c vitamini serumunu kullanıyorum, ayda 1 kez de düzenli cilt bakımı yaptırıyorum. Lekeler tamamen gitti. Bir de yaz kış demeden sabah ilk iş güneş kremi kullanıyorum. O da leke karşıtı, La Roche Posay marka. Çok memnun kaldım.