Selam kızlar arkadaşımın adına yazıyorum buraya. Gebelik düşünmüyordu ama bu ay 1 hafta gecikti adeti. Dün test vermiş hcg değeri 0.1 çıktı hastanenin acilinde verdi. Kadın doğuma çalıştığından ötürü henüz gidemedi. Başına böyle bişey gelen oldu mu ?