Merhaba kızlar ek gıdaya başlamak üzereyiz normal yoğurt mayalama işini yapıyordum zaten evde market yoğurdu kullanmıyoruz ancak bebeğim için ek gıdada probiyotik olduğu için bebeğe ayrı 1 litre süte maya olarak actıva ile ayrı yapıyım diyorum sorum şu; deneyenler varmı gerek yok normal ev halkına nasıl yoğurt mayalıyosan bebek de ondan yesin mi? Yada bebeğe ayrı activa ile mayala mı?🤔 ve 1 litre süte activa maya ne kadar konur ölçü olarak? Biraz uzun ve karışık oldu farkındayım😅 şimdiden tşk ederim🙏