Şimdi ne güzel uyuyor işte diyebilirsiniz ama o işler öyle güzel olmuyor işte.bebegim 5.5 aylık doğduğundan beri saat başı uyumak istiyor atıyorum 1de uyanıyor 2de tekrar uyumak istiyor o da max 40 dk falan uykusu uyutmazsam acayip huysuzlaniyor. E ayına uygun uyku aralıklarına bakıyorum 2-2.5 saat diyor napacsm bilemiyorum hayat kalitemiz yerlerde resmenn günüm onu uyutmakla geçiyor hiçbir aktiviteyi falan yapamıyoruz