Betul_61 anne sütünden başka hiç bir şey vermiyorlar . Bol bol emzir diyorlar i. Benim bebeğimde 35 günlükken hasta pldu . Nebulizatörle hava verdim en fazla 😢 zaten iki ay dolmadan ilaç kesinlikle vermiyorlar. Önlem olarak yine bol bol emzir bebeğini canım . Mümkün olduğunca bulunduğu odayı havalandır ve yaklaştırma bebeğini . Kendinde hasta olmasan dahi maske tak ilgilenirken.