Armoni şunu söyleyeyim ben tüm aşıları şiddettle tavsiye eden biriyim neden aktif olarak dışardayız,eğer tatile vs çok çıkan,insanlarla sosyal biriyseniz bnce yaptırın,çnkü rotadan hastanede yatarsanız allah korusun çok zor iyileşiyor ,sonuçta iyi olmasa önerilmez bence yaptırın yine olsa yine yaptırırım ben,o hastalığı çekeceğime yaptırırım