Yaklaşık 2 ay sonra işe başlayacağım için süt sağmaya başladım. Fakat sütü sağdıktan sonra kapta mı poşette mi saklasam bilemedim. Oğlumu emzirdikten sonra kalan sütü sağarak başladım toplamaya umarım doğru yapıyormuşum, tavsiyelerinize ihtiyacım var.Teşekkürler..