Lovely_mk yeniannelik_ bebeklerim doğduğundan beri Aptamil kullanıyorum çok memnunum. Gaz yapıyor diyor herkes ama şükür bizde problem olmadı. Biraz da bebeğin bünyesi ile alakalı bir durum bence he mamayı sevmeyebiliyorlar