Doğumdan sonraki 50. Günde dahiliye kontrolu yaptır demişlerdi bana hastaneden çıkmadan tekrar tahlil verdim o tarihlerde değerlerim normale dönmüş çok şükür doktor bıraktırdı 6. Ayda tekrar kontrol edelim dediler sizde tahlil yaptırın ve öyle bırakın yani doğumla yükseldiği için doğum sonrası normale dönmüştür değeriniz sizinde inşallah geç bile kalmışsınız kontrol için ihmal etmeyin