Gunes789 hiiiiç kafanıza takmayın zamanı gelince birden hepsini yapıveriyorlar. Ben de burada zamanında geç mi kaldı diye post açan annelerden biriyim. Her bebek farklı yok 4. Ayda iki türlü de dönüyor 6. Ayına girmeden desteksiz oturuyor falan diyenlere kulak asmayın. Benim bebeğim 6. ayına girerken dönmeye başladı ama birdenbire. Baktım ki pıtı pıtı dönüyor nasıl mutlu olmuştum, sizin ki de başlar yakında. Desteksiz oturma da dönmenin hemen peşinden geliyor zaten. Başka bebeklerle kıyaslarsanız hep bir şeylere geç kalmış hissi olacak. Bakın erken dönenler olduğu kadar geç dönüp geç oturanlar da var. Şöyle düşünün kim dönmeden oturmadan kalmış ki? Er geç bunları yapacaklar sadece hepsi ayrı zamanlarda yapıyor. Sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah 🌸