Dün kaşlarımı yaptım kabuklanma olucak soyulucak dedı oradaki kız ama bende şuan soyulma yok öle kara kara duruyor ,kız soyulup kabuklanırsa rengi normale döner dedı ama dedıgım gbı bende kabuklanma yok öylece duruyor. Vazelin mi sürmem lazm ? Yoksa kabuklanma oluncamı sürülüyor?Kızlar bilgisi olan yazabilir mi ?