Selamlar, komik gelebilir belki ama çok kafama takmaya başladım. Bebeğim 37+1 de sezaryen ile dünyaya geldi. Doğduğundan beri sanki 2-3 aylık çocuk gibi hiç yerinde durmuyor kafasını kaldırıyordu vs.. gelişimi hep ileride gitti hala da öyle ve neredeyse konuşacak inanmazsınız 3-4 kere anne dedi :)) tabii ki bilinçli değil ama çok hareketli yerinde durmayan bir çocuk, yatağa bile bırakıp gidemiyorum. Daha 1 aylıktı beşiğin ortasında buldum çocuğu kendi kendine inmiş. Sizce bir sorunu olabilir mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏻♥️