Ozgetuysuz Merhabalar, bebeğim 14 aylık üst 2 dişinde kararmalar başladı, daha önce yaşayan varmı geçecek bir şey mi ne yapmak gerekir? Bilgisi olan varsa yazabilir mi?
GHH Ozgetuysuz benim bebegimde de dişlerinde siyahlamalar var on dişlerin de 14 aylık dr sorduğumuz da kan ilacı yapmış olabilir süt dişi dedi resim olarak nasıl bir kararma onu bir atsaydiniz keşke belki aynısıdır sizde dr sorabilirsiniz.. 😊
Ozgetuysuz GHH Evet ben de kontrole gittiğimde sordum kan ilacından kaynaklı olabilir dedi kan ilacını kestik ve diş fırçalamaya başladım biraz açıldı sanki rengi. Fırçalayarak geçer inşallah
GHH Dvd süt dişleri dökülecek için ana dişlerinde olmayacaktır birde dış fırçalamak öğretmeniz gerekiyor ben şuan da öğretiyorum dişlerini fırcaliyorum sonra kendisine yaptırıyorum ilerleterek için kararmayi fircalayabilirsiniz..
Hndealnathn Bazen antibiyotik bazen kan damlası bazen çocuğun ağız sağlığına dikkat edilmemesi bazende genetik yatkınlık etken oluyor dış sorunlarında.dislerini fırçalamaya ne zaman başladınız ya da baslamadiysaniz hemen başlamalısınız evet dökülecek bu dişleri ama gelen dişler için fırçalama alışkanlığını kazanmasi çok önemli. Ben 2 çocuğumda dogdugu andan itibaren her gün ağız iclerini damaklarini dilini sildim ilk disle beraber parmak fırça 1 yaş itibariyle diş fırçası ve yutulabilir dış macunu.şuan 2 yaşında 2-6 yaş arası 500pm floruru içeren dış macunu 6 yaştan sonra 1400-1500 PM florur olan dış macunlari.1 yaşa kadar günde 1 kez 2 yaş itibariyle günde 2 kez dış fırçalamaya başlamalısınız
Ozgetuysuz Hndealnathn yeni başladım fırçalamaya. 6 aylıkken parmak fırçalardan almıştım fırçalatmadı sevmedi dokusunu sanırım. şimdi normal diş fırçası aldım alıştı artık eline veriyorum kendi hem diş kaşıyor hem fırçalıyor.