hifos_ merhaba ramazanda oruç tutucakmısınoz emrizen anneler ben cok tereddüte kaldım bebegım daha 1 yasına yeni girdi lütfen cevap verinnnnn
sedaozdemir hifos_ benım oğlum 9 aylık,emiyor ve ek gıda alıyor.İlk gün denemek istiyorum.Sütte azalma vs yoksa tutmak ısterım.
2mmom hifos_ bir yaş ek gıda alıyorsa tutabilirsiniz bence zaten artık sütünüzde düzene girmiştir baya, ben 2 buçuk aylığız yine de denemek istiyorum gün içerisinde süt içişine çişine ve uykusuna bakarak sütün durumunu anlayabilirim diye düşünüyorum
Gamzosgamzos hifos_ benim kızımda 28 inde 1 yaşında olacak inşaAllah ama bende cok arada kaldım cok emiyor çünkü sütten ziyade bazen şekerim cok düşüyor bayılacak gibi oluyorum hemen ağzıma birşey atıyorum böyle durumlarda ne yapacağım 2 3 gün denemek istiyorum sütümde azalma olmazsa ve dediğim durumları yasamazsam devam edeceğim ☺️
hifos_ Gamzosgamzos bende işte midem kazııyor gibi oluyır cok etkiliyor bende hemen birseyler yiyorum bakalım nasıl olucal
BeyzaKeles hifos_ bizde de aynı dişten galiba önceden güzel yiyordu şimdi keyfi isterse istemezse ağzını açmıyor
35lavanta hifos_ bebeğim 10 aylık ama emzirirken oruç tutmayı çok mantıklı bulmuyorum bol su içmek gerekiyor sütü desteklemek için şuan geçerli bir sebebimiz varkende bilerek riske girmeye gerek yok diye düşünüyorum
Ranataa Bebeğim 4 aylık. Deneyeceğim eğer sorun çıkmazsa tutmak istiyorum. Sadece su konusunda endişeliyim. Emzirmeye başladığım an susuyorum. Rabbim yardım eder inşallah niyet ettim bakalım 🤲