AzraCemre adakus48 kızım havale geçirdiğinde diasem verdiler bize nörolojik muayenemizde bi sorun çıkmadığı için. Nörolojik muayene oldu mu bebeğiniz ve kaç aylıkken havale geçirdi
adakus48 AzraCemre evet oldu 2 kere geçirdi biri 18 biri 23 aylıkken. Nörolojik muayenede bi sıkıntı çıkmadı ama yinede verdi
AzraCemre adakus48 yani netten baktığımda sizinki epilepsi ilacı diye çıkıyor ama neye göre verdiler bilmiyorum. Nöbetin şekli fark ediyor demek ki. Bi de kızım aynı gün iki defa geçirmişti 14 aylıkken yüksek ateşten kaynaklı.
AzraCemre adakus48 kızımın gözleri yukarı bakmaya başlamıştı bacağı ve kolu kasılmıştı. Ağzından normal kendi salyası gelmişti 3 dk sürmüştü. Ateşini düşürememiştik Allahım bi daha göstermesin