Anneyim-a benim oğluşum da 2850 doğup 2600e düşmüştü 1 aylık kontrolde 3600 çıkmıştı bana da çok küçük geliyordu çok üzülüyordum ama inanın büyüyorlar her ay 1 kilo almıştı 6 aylık olduk hala öyle tombul bı bebek değil ama sağlıklı çok şükür hiç üzülmeyin çok hızlı büyüyorlar ve biz o günlerin tadını çıkaramadığımız için kendimize kiziyoruz sonradan :))