Kızlar üstüne görme/yerleşme kanaması olduğunda kesin gebelik mi olur? Yani üstüne görme yaşayıp hamile kalmayan var mı? Benim adetim genelde 28-30 günde bir olur 2-3 gün oynar belki. Ama bu ay adetim bittikten 18-19 gün sonra kanamam oldu lekelenme gibi. Hani adetinizin olacağını anlarsınız ya pembe yada kahverengi bi akıntı gelir o gibi. Akşam farkettim ertesi gün hiçbir leke yok. Sonrasında yine akşam biraz pembe lekelenme oldu o kadar. Yani 18 gün sonra tekrar adet olmamışımdır diye düşünüyorum. Üstüne görmeyse bu yaşadığım Sizce gebe kalma ihtimalim var mı? üstüne gören herkes kesin gebe mi kalır?