Gamzealyaa Merhaba sevgili anneler emzirirken diş çekimi yaptıran varmı? Bebeğim 2 aylık 20lik dişim çok ağrı yapıyor diş çekimi yaptıran anneler nasıl bir yol izlediniz neler yaptınız?
Gamzosgamzos Gamzealyaa 4 yirmilik diş çektirdim haftada 1 şeklinde benimde bebeğim sizin bebeğiniz kadardı doktorum hemen emzirebilecegimi söylemişti ve hemen emzirdim zaten bebeğim o dönemler hep memedeydi bir zararını görmedik çok şükür
Gamzealyaa Gamzosgamzos çok teşekkür ederim herhangi bir antibiyotik felan kullandınız mı dişinizi çürükmuydu ?
Elvan1703 Çürük diş çekdrdm çekdrmeden önce 1 hafta ilaç kullndm adınj hatrlamıyırum emzirrken kullnabilrsn demişdi doktorum çekimden sonra emzrdim parol aldm sadece bebegm 3 aylık dı o zaman
Gamzosgamzos Gamzealyaa mg cok düşük rahatlıkla kullanılabilirsin demişti doktorum düzenli kullandım bebeğime herhangibir yan etki yapmadı