defnes32 benim 2 aylık bebeğim var. Her sabah mutlaka yüz üstü etkinliği (tummy time) yaparız, spor yaparız, masaj yaparız, birlikte şarkı söyleriz kucağımda dans ederiz. 0-4 ay zeka geliştirici kartlar gösteriyorum bir de taklit oyunu oynuyoruz. Bunları aktiviteden sayıyorum :))