Egiskom Bu ikinci el anlayışını çözemedim 😂 Sıfırı 500 tl internette, hiç olmasa yarı fiyatına satılması lazım
Sevdicek Egiskom arkadaşım senin amacın almak değilse neden benim msjıma böyle Bi yorum yapma gereği duydun sadece ben satmyrm 2. El diğerlerinin sayfasına girip onların da mı alışverişine mani oluyorsun madem sana saçma geliyor girip bakma yani
Sevdicek birde 500tl deyip geçmeden keşke güncel fiyatına baksaydınz bende ebebkten almştm şuan 800e satılıyor 450ye koyan da yarı fiyatına koymş sayılır şu durumda
Bebekligiller Sevdicek sanırım bu benim gönderim. Daha sonra düzeltecektim ama düzenle seçeneğini bulamadım. Bende 500 e aldım oysaki.
Sevdicek Bebekligiller hayrlı olsun karşıma çıktı paylaştım k bakmayın sonrasında sitesine girip bende baktım
Bebekligiller Sağ olun ama benim bebeğim pek fazla tercih etmedi. O yüzden bi an önce elimden çıkarmak istiyorum. Alıcı olursa indirimli olarak vermeyi düşünüyorum.
Bebekligiller Yarı fiyat değil de 400-450 civarı olabilir. Çünkü bi çizik veya hırpalanmış bi ürün değil. Aldığımız gibi duruyor. Bi hevesle aldım ama kullanmadık.