arkadaşlar 15 aylık kızım ablasını tuvalete götürdüğümde öksürerek yanıma geldi. Dudakları biraz morarmıştı çok korktum aşağı doğru tutarak sırtına vurdum çıkmadı sonra elimi boğazına soktum ama bir şeye dokunmadan rahatladı yutkundu öksürüğü gitti. boğazına bir şey takıldıysa onu yutmuş olabilir ve ben ne olduğunu bilmiyorum. İki küçük çocukla hemen hastaneye gidemiyorum bu yüzden soruyorum gitmeli miyim eşimi işten çağırıp? Yoksa tuvaletinden çıkar mı?