Merhaba, 25 günlük bebeğim var. Sütüm yetmediği için mama desteği veriyorum. Aptamil kullanıyorum. Ama sanırım kabızlık yapıyor bebeğimde. Zaten mama kullandığım için kendimi bebeğime karşı yetersiz görüyorum bir de sancı çekmesi beni çok üzüyor 🥺 Kabızlık yapmayan mama önerisi olan var mı?