Mrn33bhr Bebeğim 9 aylık. Bu hafta içinde atama olacak. Atanma durumum var inşallah. Yalnız bebeğim iki yaşına gelene kadar ücretsiz izne ayrılmak istiyorum .atandigim vakit hemen ücretsiz izne ayrılabilir miyim. Bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi