Zeyzey72 1 aylık oğlum aşırı derece kusuyor her sütten sonra kusuyor az once baya kustu üstnü degstm gene kustu sebebi ne olnlr bılmyrm
elizabeth Zeyzey72 çok emip fazlasını kusuyor olabilir, fışkırır tarzda ve çok kusuyorsa reflüsü olabilir.
-erCansu- Zeyzey72 fışkırarak kusuyosa reflüdür besledikten sonra 20 dk dik tut sallama yatagınıda reflü yatagı kullan belki işine yarar
doga112 Zeyzey72 alerjik bebek de olabilir. Yediklerinizi kontrol edip bide öyle bakın kusuyor mu diye.
2minika Benim bebeğimde her emdikten sonra kusardi fışkırır gibi . Fazlası çıkıyor derdik cahillik işte . Meğer alerjikmis 5. Ayda anlayabildik . Alerjik şeyleri kesince kusma da kesildi .