Kızlar selam bebeğim 5.ayına girdi artık ve yavaş yavaş tadım yaptırmaya başlayacağım ama hangi malzemeleri almam gerektiğini bilmiyorum mesela mama sandalyesi hangisini almalıyım hangisinden memnunsunuz? Mama tabağı, alıştırma bardağı, kaşığı kullanıp memnun kaldığınız markaları yazarsanız ona göre ilerlerim