Masal_20 Kızlar bebegim 8 ay 2 günlük 7 aylıkken hiç kilo almamıstı 100 gramda kilo kaybı yaşadık. Bugun götürdüm 300 gram almıs normal mi sizce
Sedaalya Masal_20 bebekler 3.aydan sonra zaten gram geam kilo alıyorlar canım genel kilosu iyi ise dert etmeyin. 300 gramda bu ay için iyi bence
starwomen Masal_20 belli bir aydan sonra kilo değil de gram şeklinde alıyorlar. Persantil değerleri iyiyse hiç korkmayın :)
mhdmraa Masal_20 bebegim 2 ay hiç kilo almadi 6 ile 8 ay arasinda 7300 kiloydu simdi 9 aylık dün tartıldık 7700 olmuş belli dönemlerde kilo alımı duruyor bebegim cok hareketli ve diş donemi geçirdik persentilde normal oldugu icin doktorumuz sıkıntı görmedi
starwomen Masal_20 bebekken kısa olup ergenlikte uzayan çok insan var. Sağlıklı olsunlar da boy çok önemli değil annesi :)