SirinEla Hanımlar 8 aylık bebeğim var denemediğim gıda kalmadı kabızlığı bir türlü geçmiyor. Lavma yapıyoruz fitil veriyoruz başka türlü rahatlamiyir. Çocuk gastroenteroloji ne de gittik bir problem yok dediler. Ne yapabilirim başka
burcinyamanerke SirinEla dulcosoft surup 8 ml sabah veriyorum ertesi gune etki ediyo bizde dis cikartma doneminde hep kabiz oluyoruz ne yaptiysam gecirmiyodu fitil lavman gecici rahatlatiyodu surup cok iyi geldi yapamadiginda hemen veriyorum