Acemibiannee arkadaşlar aylar önce eşim hediye diye aldı. ama onda yaptıgım hiçbir yemeği sevmedi çok az kullandık. ürünü satmayı düşünüyorum süs gibi duruyor ö sizce satsam mı snradan lazm falan olurnmu ay çok kararsız kaldım🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Guly1 Acemibiannee yine sosyal medyanın aşırı abartılmış ürünlerinden biri şaşırdım mı asla😁 yaşasın minimal yaşam.
egeninanns Acemibiannee her gün kullanan ben 😂 çocukla çok kullanılıyor aslında yağsız olması da çok iyi
Tubaalprsln Acemibiannee Canım geçen gün bende senin gibi düşündüm acaba gereksiz miydi boşuna mı aldık diye bi süre kullanmadım sonra kanat kızartayım dedim döküm tavada her yer yağ oldu dikkat etmeme rağmen tadı da fritözdekş kadar güzel olmadı patates biber falan kızartırkende pratik oluyo az yağ gidiyo ve önemli olan her yer yağ olmuyo ondan sonra iyiki almışız dedim 😊
Katip Acemibiannee airfryerim yok. Ama eşim hediye aldırdı bize henüz elime ulaşmadı. Ben pek istekli değilim bu konuda. Fırının yaptığı bütün herşeyi yapıyor sonuçta. Kaldı ki fırında çok güzel yemekler yapılıyor. Satacaksaniz zarar etmeyecek bir şekilde satın derim 😊
Katip Guly1 merhaba minimal yaşam demişsiniz de minimal yaşamınızı giyimde de uyguluyor musunuz? Ben de dolabımda biraz minimal olmaya. Sıfırdan dolap dizmek istiyorum da nasıl ilerlesem diye düşünüyorum 😔
Dmt-01 egeninanns bizde aldık am kurutuyor sanki daha çok bişey deneme imkanım olmadı ama iki kez filan kestane denedim kurutuyorum yanlış mı yapıyorum acaba patates kızartmasınıda ilk yaptığımda çok begenmiştim ama sonrakinde kurudu neyi yanlış yaptım bilmiyorum
Luna_woman Katip Sakın yanlış anlama canım ama yani zarar etmeyecek şekilde sat diyince 2.el satıyor kullanılmış ürün millet sıfırdan zarar etmemek için 300-400 düşüğe koyuyor.Artık 2.el piyasası da saçma bir hale geldi.
Ucansupurge Dmt-01 Bütün kış kestane yaptım ve harika oldu gram kuruma yok. Kesip sıcak su +tuz+ soda koyduğum kasede 30dk bekletip daha sonr 180 derecede 20dk👍
herseySeninleguzel11 Dmt-01 Derecesini mi fazla açtınız acaba? Bende çabuk olsun diye fazla açtığımda kurumuştu yoksa harika oluyor kestane.
Elifffinnn10 Acemibiannee ilk başta bende sevmemiştim ama sonradan baya sevdim kızartması hep onda yapiyorum siz bilirsiniz tabi
Ysgl26 Acemibiannee utanmasam sarılıp yatıcam .. hergün kullanıyorum.. herşeyi onunla yapıyorum .bebekle büyük kolaylık hem de sağlıklı..kışlıklarımı bile onunla yaptım. Patlıcanları binerleri közleyip attım buzluğa.. eti tavuğu kızartmayı karnıyarığı patates közlemeyi aklınıza gelen her çeşit yemeği yapıyorım kolaylıkla
Ummus-kaan Benim beklentim kızartma kokusundan sürekli dolaplarımın yağlanmasından kurtulmaktı benim beklentimi karşıladı ben fazlasıyla memnunum. Biraz beklentiyle alakalı
Hale3400 Acemibiannee benim eşimde sevmiyor ama biz oğlumla bayılıyoruz ya kahvaltı da ekmek dilimleyip minik pizzalar yapıyoruz yumurtalı ekmeği bile airfrey de yapıyorum bir çok şey yapıyorum ben çok iyi oldu bana
Dmt-01 egeninanns karaca ev yemeği özelliği olan yoğurt yaptım güzel oldu o yemek kestaneyi filan kuruttu köfteyi güzel pişirdi
Senazeynep3425 Acemibiannee işte kullanabilmrk için bu hissiyatin gelmesi şart 😃 aynı senin gibi düşünmeye başlamıştım. Artık sadece bebeğimin kiraz cekirdigeni ısıtmak için kullanıyorduk. Sonra bebekle bir deyler ysomaya vakit kalmayınca kullanmaya başladım. Şimdi iyiki diyorum
Gryffindor Eşim de çok istedi ama ben gerekli görmedim. Bir kere kaplamasını sağlıklı bulmadığım için ve içinde pişireceğim şeyi oğluma yedirmeyeceğim için çok gereksiz geldi.
Buse62 Gryffindor bende pratik diye almak istedim ama sizin gibi düşünüyorum plastik yani ısıyla saglıklı olmaz
parisbebek90 Acemibiannee bu zamana kadar nerdeymiş dediğim Ürün 💓 insanların damak tadı ve ihtiyaçları farklı
Dmt-01 minimalanne hesabınıbilenanne var ya instagramda onun tarifine göre yaptım hatta denemek için bir kısmını fırında bir kısmını airfryer de denedim fırına göre çok daha kısa sürede pişiyor evet ama kuruduğu için fırındaki daha güzel oldu büyük ihtimalle ayarını yapamıyorum