cicekseven12 Kızlar bebeğiniz kaç aylıkken anlamlı kelimeler söyledi? Benim bebeğim 12. ayını bitirdi 13e giriyoruz ama henüz sadece baba,mama, ve bir şey istediğinde buuu diyor. Sizce doktora götürmeli miyim
erseerse cicekseven12 benim kızımda 16 aylık anne baba mama teyze diyor onun dışında du ile her şeyi anlatıyor. Bence normal yani tuhaf gelmiyor. Büyük oğlum 2 yaşına girdi birden konuşmaya başladı.
Poyrazin_annesii Bebegım 13 aylık sadece baba dıyor. Bn kontrole gttıgımızde doktora sordum ama normal dedı. Her bebek farklı dedı. Erken konuşan bebekte var geç konuşanda var dedı. Hatta 2 yaşında yürüyen bıle var dedı . Acele etme bekle zamanlq konusur dedı. Bıdr aile ortamıda etkıkıyormuş. Kalabalık aıleden buyuyen cocuk daha cabuk konuşurmş