Allah için yaşayanlar yazabilir mi oğlum 10 aylık oldu ve hala gazlı bi çocuk asla asla geçmiyor geceleri ıkınmaktan uyuyamıyor hala daha çıkaramıyor gazını kafayı yicez artık doğdunda başladı asla bitmek bilmedi bu gaz problemi neden oluyor ne iyi geliyor bilenler yazabilir mi lütfen ya